Obchodní podmínky
Fitbazárek Platné od 1. května 2011
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. Základní ustanovení
Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi nakupujícím zákazníkem (dále jen kupující) a prodejcem v internetovém obchodě Fitbazárek (dále jen prodávající).
Prodejcem zboží v internetovém obchodě je Intervento s.r.o.,
Dobrá mysl 659, Hostinné 543 71, Česká republika, IČ: 287859967.
II. Objednávka
Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě nebo telefonicky na kontaktních číslech prodávajícího. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.
III. Ceny
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce. Všechny ceny uváděné na internetových stránkách obchodu jsou zobrazovány včetně DPH.
IV. Způsoby platby
Kupující z České republiky a ze Slovenska si mohou zboží nechat zaslat na dobírku a zaplatit v hotovosti při převzetí zboží. Tento způsob platby patří stále na internetu bezkonkurenčně ze strany kupujících k nejoblíbenějším, protože je to nejbezpečnější způsob pro zákazníky - zákazník platí až ve chvíli, kdy fyzicky zboží obdrží.
Kupujícím z dalších zemí nabízíme pouze formu platby předem na bankovní učet prodávajícího. Tento způsob je pro prodávajícího i Kupujícího při mezinárodním obchodním styku jednodušší a mnohem levnější. Upozornění: Při bankovním převodu peněz ze zahraničí je potřeba zvolit u bankovního poplatku parametr OUR. Jiná z nabízených možností (SHA, BEN) nezaručuje přijetí plné částky a částečné úhrady objednávek neakceptujeme.
V. Doba dodání zboží
Většinu nabízeného zboží je prodávající schopen vyexpedovat do tří pracovních dnů. Společně s obvyklou dobou dodání balíků zásilkovou společností celková doba od objednávky k doručení zásilky kupujícímu nepřesáhne 7 pracovních dnů. Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby zásilkové společnosti. V případě, že prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží dle ujednání v potvrzené objednávce, kontaktuje kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace této objednávky. Upozornění pro kupující ze zahraničí: Počítejte s dobou dodání minimálně 10 pracovních dnů od Vaší objednávky. Peníze na náš bankovní účet dorazí přibližně za 5 pracovních dnů a dalších 5 pracovních dnů trvá odeslání balíku na Slovensko, případně do jiné země.
VI. Způsoby dopravy
Zboží prodávající zasílá formou balíkové a paletové přepravy za pomocí dopravních služeb PPL, DHL, FOFR a České pošty. Zboží je vždy zabaleno tak, aby nedošlo k poškození originálního obalu ani samotného zboží. Náklady na expedici zboží jsou závislé na způsobu platby, na hmotnosti a na velikosti zboží. Podle platných sazebníků dopravních služeb spočítáme cenu dopravného, kterou Vám do 2 pracovních dnů oznámíme ve formě potvrzené objednávky. Informace pro kupující z jiných zemí: expediční náklady i dobu dodání pro zásilku odesílanou do jiné země Vám rádi sdělíme na základě Vašich konkrétních potřeb.
VII. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv telefonicky na čísle +420 777 844 644 nebo na základě e-mailu odeslaného Kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vrácené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura.
Na základě takto vráceného zboží budou prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět. Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"
Odstoupit od smlouvy lze i v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
VIII. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s kupujícím) zejména v případech
- kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě kupujícího,
- kdy není schopen doručit zboží v daném termínu,
- v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává,
- kdy se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou část kupní cenu, bude mu tato částka v co nejkratším termínu převedena zpět na jeho účet nebo adresu.
IX. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujících probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě nákupu jako právnická osoba také identifikační číslo a daňové identifikační číslo.
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dodavatelem, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.
Veškeré údaje získané od kupujících užívá společnost Intervento s.r.o. výhradně pro svou interní potřebu a neposkytuje je třetím osobám.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů, nebo se zasíláním obchodních sdělení, může kupující kdykoliv odvolat, a to tak, že informaci o odvolání zašle e-mailovou zprávou na adresu info@intervento.cz .
X. Záruka, reklamace
Reklamace zboží probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Podmínky, způsob a další náležitosti se dočtete na stránkách elektronického obchodu Fitbazárek - Reklamační řád.
XI. Závěrečná ustanovení
Tyto VOP (všeobecné obchodní podmínky) jsou platné ode dne jejich vyhlášení.
V závislosti na změně příslušných právních norem si provozovatel elektronického obchodu Fitbazárek - Intervento s.r.o. vyhrazuje právo VOP měnit. Tato změna a její účinnost se vyhlásí na stránkách elektronického obchodu Fitbazárek v sekci - Všeobecné obchodní podmínky minimálně 1 měsíc předem.
Jakékoliv dodávky za podmínek odchylně upravených od těchto VOP je možné realizovat pouze po projednání předem a s výslovným souhlasem prodejce zboží - firmou Intervento s.r.o.. Tyto VOP platí od 1. 5. 2011. Jakékoliv dříve vydané či sjednané dodací podmínky pozbývají tímto dnem platnost.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů.
1. Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").
2. Prodávajícím je společnost Intervento s.r.o., se sídlem Dobrá mysl 659, 543 71, Hostinné, IČ: 28785967 DIČ: CZ28785967, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 27325.
3. Kupující, kterým může být podnikatel nebo spotřebitel, je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP) ještě před objednáním zboží.
Objednáním zboží (eventuelně uzavřením kupní smlouvy) a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají platné a účinné právní předpisy.
Převzetím zboží u podnikatelů je okamžik jeho předání prodávajícím kupujícímu resp. prvnímu přepravci. V případě je-li kupujícím spotřebitel, je okamžikem převzetí zboží spotřebitelem od prodávajícího resp. převzetí od dopravce.
Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství, eventuelně sériové číslo).
Na žádost kupujícího prodávající poskytne záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list obsahuje obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo. Standardně však, umožňuje-li to povaha věci, vydává prodávající namísto záručního listu kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.
Pokud je to s ohledem na poskytovanou záruku potřebné, prodávající v záručním listě srozumitelným způsobem vysvětlí obsah poskytované záruky, uvede její rozsah, podmínky, dobu platnosti a způsob, jakým je možno uplatnit nároky z ní plynoucí. V záručním listu prodávající zároveň uvede, že poskytnutím záruky nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží.
4. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou a obchodním zákoníkem.
2. Rozpor s objednávkou zboží.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s objednávkou zboží (dále jen "rozpor s objednávkou zboží"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího objednávce zboží, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s objednávkou zboží věděl nebo rozpor s objednávkou zboží sám způsobil. Rozpor s objednávkou zboží, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
3. Záruční podmínky
1. Kupující, který není spotřebitelem je povinen, a kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice nebo jiného obalu) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s objednávkou zboží, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: info@intervento.cz , sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s objednávkou zboží.
2. V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.
3. Délka záruční doby u nového (nepoužitého) zboží se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak (a jde-li o spotřebitele, není-li uvedena lhůta delší), činí tedy 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
4. V případě prodeje použitého zboží spotřebiteli, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím, a práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 12 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím (viz. Občanský zákoník § 626 odst. 3). U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
5. Je-li kupujícím spotřebitel, v rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba zákony v platném a účinném znění, s přihlédnutím k upřesněním v tomto Reklamačním řádu.
6. Záruku nelze uplatnit v následujících případech:
o Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace - záruka zanikla.
o Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
o Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
o Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
o Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
o Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
o Zboží bylo poškozeno živly.
4. Práva plynoucí ze záruky
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny nového zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
- Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
5. Vyřízení reklamace
1. Místem uplatnění reklamace je sídlo společnosti Intervento s.r.o. na adrese Dobrá Mysl 659, Hostinné, 543 71.
2. Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží osobně v místě sídla prodávajícího, doporučujeme, aby si domluvil předem termín návštěvy e-mailem nebo telefonicky.
3. Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly.
4. Po řádném vyřízení reklamace bude kupující vyzván k převzetí opraveného zboží.
5. Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
6. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany kupujícího nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
7. O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
8. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy kupující uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
9. Skladné a náklady spojené s neoprávněnou reklamací: Při nevyzvednutí reklamace do 30 dnů po termínu ukončení opravy nebo při nevyzvednutí produktu v případě neoprávněné reklamace, může být kupujícímu účtováno skladné ve výši 30 Kč bez DPH za každý započatý kalendářní den. Prodejce je oprávněn produkt nevydat, dokud nebude uhrazena celá částka za opravu, případně skladné. V případě, že tato částka převýší aktuální prodejní cenu produktu je prodejce oprávněn produkt prodat a vzniklé náklady takto pokrýt.
6. Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
7. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. ledna 2012. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
EET :
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online,
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
PRAVIDLA OCHRANY SOUKROMÍ
Klíčové informace
Tato Pravidla ochrany soukromí jsou součástí a podléhají Obchodním podmínkám uvedeným na těchto webových stránkách. Tato pravidla popisují jak firma Intervento s.r.o. chrání a používá informace, které ji předáte při používání těchto stránek.
Pokud nám při použití těchto stránek poskytnete vaše údaje, použijeme je pouze takovým způsobem, který je zde popsaný a je v souladu s těmito pravidly.
Čas od času tato pravidla aktualizujeme. Aktuální verze je vždy zveřejněna na těchto stránkách.
Úvod
Shromažďujeme a používáme některé informace o jednotlivcích tak, abychom jim mohli nabídnout produkty a služby a některé funkce na těchto stránkách. Informace také sbíráme proto, abychom lépe pochopili, jak uživatelé používají tyto stránky a abychom jim mohli včas zobrazovat relevantní informace.
Jaké informace shromažďujeme?
Při každé registraci, přihlášení, nákupu produktu nebo služby a pokaždé, když někdo navštíví tuto stránku, shromažďujeme určité informace způsobem, který je popsán v následujících odstavcích.
Informace poskytnuté uživatelem:
- Informace sloužící k identifikaci (například jméno a e-mailová adresa), které zadáváte při registraci, účasti na různých aktivitách na stránkách, jakou například vkládání obrázků a popisků, nahrávání videí nebo účast v diskuzích na stránkách.
Cookies:
- Při návštěvě našich stránek vám můžeme na váš počítač poslat jeden nebo více souborů tzv. „cookie“ – jedná se o malý textový soubor obsahující řetězec alfanumerických znaků, který jednoznačně identifikuje váš prohlížeč.
- Používáme dva typy cookies, trvalé a jednorázové.
- Trvalý soubor „cookie“ zůstává na pevném disku i po zavření prohlížeče. Trvalé soubory cookies mohou být použity vaším prohlížečem při další návštěvě našich stránek. Trvalé soubory cookies můžete odstranit (řiďte se prosím pokyny v nápovědě vašeho prohlížeče).
- Jednorázové cookie soubory jsou dočasné a jsou smazány, jakmile zavřete prohlížeč.
- Svůj prohlížeč můžete nastavit tak, aby žádné soubory cookies nepřijímal, nebo aby jejich přijetí indikoval. Některé funkce našich stránek nicméně nemusejí být plně funkční, pokud funkci „přijímat cookies“ vypnete.
Soubory protokolu:
- Váš prohlížeč automaticky hlásí našemu serveru některé informací při každém zobrazení webové stránky.
- Při registraci na našich stránkách nebo při jejich prohlížení naše servery zaznamenávají určité informace, které váš webový prohlížeč odesílá při každé návštěvě webové stránky.
- Tyto protokoly serveru (tzv. „log soubory“) mohou obsahovat informace, jako je například váš webový požadavek, IP adresa, typ prohlížeče, jazyk prohlížeče, odkazující / výstupní stránky a URL, typ platformy, počet kliknutí, názvy domén, vstupní stránky, počet zhlédnutých stránek a pořadí těchto stránek, množství času stráveného na určitých stránkách, datum a čas vašeho požadavku a jeden nebo více souborů cookies, které mohou jednoznačně identifikovat váš prohlížeč.
Jak používáme tyto informace
Pokud nám poskytnete vaše identifikační údaje, použijeme je, abychom zajistili funkčnost stránek a poskytly vám takové funkce, které potřebujete.
Jakékoliv osobní informace nebo obsah, které dobrovolně sdílíte online (v diskuzních fórech, blozích, ve vašem osobním profilu atd.) jsou veřejně přístupné a mohou být shromažďovány a použity ostatními lidmi. Jakékoliv obrázky, videa, které se rozhodnete sdílet, mohou být distribuovány po internetu a jinými médii a mohou být dostupné široké veřejnosti.
Vaši e-mailovou adresu můžeme použít k nemarketingovým nebo administrativním účelům (například vás informovat o rozsáhlejších změnách na našich stránkách, nebo k poskytnutí zákaznického servisu). Používáme jak osobní údaje, tak některé neosobní údaje (například anonymní uživatelská data, soubory cookies, IP adresy, typ prohlížeče, data o kliknutích apod.) abychom mohli zlepšovat kvalitu i design poskytovaných služeb, vytvářet nové funkce a akce. Za tímto účelem ukládáme, sledujeme a analyzujeme uživatelské chování, nastavení a trendy.
Používáme cookies a log soubory za účelem:
- zapamatování informací, které tak nebudete muset znovu zadávat při další návštěvě našich stránek;
- poskytování přizpůsobeného obsahu a informací;
- sledování našich marketingových kampaní;
- sledování souhrnných ukazatelů, jako je celkový počet návštěvníků a provoz;
- sledování vašich příspěvků, přihlášek a slevových kuponů, akcí a soutěží;
- diagnózy a opravy technických problémů nahlášených našimi uživateli, které jsou spojeny s IP adresami pod kontrolou konkrétní webové společnosti nebo poskytovatele připojení;
- k přístup k vašim informacím po vaší registraci a zakoupení produktů nebo služeb.
Kdy zveřejňujeme získané informace
Poskytujeme osobní údaje a neosobní identifikaci našim dceřiným společnostem za účelem zpracování těchto informací v našem zastoupení. Vyžadujeme, aby tato třetí strana souhlasila se zpracováním takových informací v souladu s našimi Pravidly pro ochranu soukromí, a vynakládáme přiměřené úsilí na to, aby omezila používání těchto informací a jednala s odpovídající úrovní soukromí a bezpečnosti.
Můžeme uvolnit Vaše osobní identifikační údaje a / nebo ne-osobní identifikaci, pokud to bude vyžadovat zákon, nebo v dobré víře, že je tato akce nezbytná k dosažení souladu se státními zákony (např. autorského práva EU), nebo v reakci na soudní příkaz, předvolání, nebo příkaz k domovní prohlídce.
Sdílení informací může být nezbytné při vyšetřování, prevenci, dalších krocích týkajících se podezřelých osob nebo nezákonné činnosti, včetně, ale nikoli výhradně, činností jakými je: podvod, potenciální hrozby obecného ohrožení nebo hrozby fyzické bezpečnosti jakékoli osoby, porušení našich Podmínek; případně v jiných případech, jak to umožňuje zákon.
Rovněž si vyhrazujeme právo zveřejnit osobní údaje a / nebo neosobní identifikační informace, které považujeme, v dobré víře, za vhodné nebo nutné v případě zajištění dodržování našich Podmínek, v případě ochrany před hrozícím porušením Podmínek či zákona, při prošetřování nároků a tvrzení třetích stran v případě obvinění, při pomoci policii či státním organizacím, k ochraně bezpečnosti nebo integrity našich webových stránek a služeb, a při výkonu nebo ochraně práv, majetku nebo osobní bezpečnost společnosti, našeho personálu, našich uživatelů nebo dalších.
Vaše nastavení
Můžete, samozřejmě, odmítnout vyplnit osobní identifikační údaje prostřednictvím našich služeb, v tomto případě vám nemusíme být schopni poskytnout určité služby. Můžete aktualizovat nebo opravit vaše osobní údaje v profilu a nastavit váš kontaktní e-mail kdykoliv při návštěvě svého účtu na stránce profilu. Vezměte prosím na vědomí, že některé soubory nahrané uživateli na našich stránkách nelze odstranit a nadále podléhají našim Podmínkám.
Podnikneme přiměřené kroky v rámci ochrany vašeho soukromí a bezpečí (například po vás budeme požadovat unikátní heslo) při ověření vaší totožnosti před tím, než vám poskytneme přístup k profilu nebo a provedeme úpravy vašich stránek. Odpovídáte za všech okolností za utajení svého unikátního hesla i informací o účtu.
Bezpečnost
Vynakládáme komerčně přiměřená fyzická, manažerská a technická opatření pro zachování integrity dat a zabezpečení vašich osobních údajů. Nemůžeme však zajistit nebo zaručit bezpečnost veškerých informací, které sdělujete naší společnosti, a činíte tak na vlastní nebezpečí. Jakmile jsme získali informace, které jste odeslali, vynaložíme obchodně přiměřené úsilí k zajištění bezpečnosti našich systémů. Uvědomte si však, prosím, že to není zárukou, že tyto informace nebudou přístupné, zveřejněny, změněny, nebo ztraceny v důsledku narušení některé z našich fyzických, technických, nebo manažerských bezpečnostních opatření.
Případné dotazy a připomínky k těmto Zásadám ochrany osobních údajů prosím odešlete na tuto e-mailovou adresu info@intervento.cz nebo nám napište na adresu: Intervento s.r.o., Dobrá mysl 659, Hostinné 543 71.
Poslední úpravy proběhly dne: 25.8.2018.